you need security but that ain't me

Kom nästan precis hem till pappa i lund. Ska bo här till på onsdag, kan inte vara hemma när mamma är hemma när jag är så här förkyld så de var bara ett att göra då.
Piggare än vad jag är idag har man väl varit men det är väl smällar man får ta.
kvällen igår är svår att säga om den var bra eller dålig. Både och.
Det är inte roligt att vara här längre. Jag börjar bara sakna min fina fina häst som jag sålde i våras samt en massa minnen typ. Men det är väl sånt man ska vara glad för, ja jag vet inte alls.
Blev nyss iallafall lite gladare då jag hittade några jätte stora majsburkar, har nu tryckt i mig en och blev super mätt.
Det är tokfint väder ute men de blåser och jag är bakis. Livet är bra gött och just nu är det en äckelfluga som surrar runt i mitt rum, dra förihelvete.
vilken rolig fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0