idio

Idag så kom tårarna för första gången på en lektion. sjukt, både på mig och johanna bubblade det över.
V har så sjukt mycket att göra och har haft det de senaste 3 veckorna och nuu den här veckan började jag se något slut på de hela. Bara två inlämningar den här veckan och en inlämning på söndag, prov på måndag och redovisning på onsdag nästa vecka. Tyckte de räckte fram till jullovet. Plus att detta är sista helgen på mitt jävla maraton jobbande sen får jag äntligen en ledig helg.
MEN i dag droppade våra jävla lärare bomben och gav oss två till arbeten i fyra ämnen som ska vara klara före jul. De vill verkligen att vi inte ska ha något som helst liv och sedan falla i depression känns det som.  
Finner fan inte ord på hur less jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0