veckan före veckan då julafton är

Dålig dag idag. Började med att jag kom till skolan 8 för att få veta att jag började halv 12.
Hade en lektion till kvart i ett och sedan så hade jag ytterligare hål till kl 15 då jag hade redovisning.
Slutade vid 4. Drog och boxades med luften och fan vad ont jag kommer ha i morgon.
Åkte hem åt middag skulle åka och sola men när jag väl kom till solariet så var min hundring som jag höll i i bilen borta och mobilen hade jag glömt hemma så de var bara att sätta sig rakt upp och ner och vänta på mamma.
Som tur är så efter 20 min då hon kom tillbaka så fick jag pengar av henne så solningen blev av ändå.
Men fan vad SKÖNT att VASKA hundra JÄVLA kronor. Helvete.
Förresten så förvånade jag min själv mycket igår då jag var på två jävla tränings pass, crazy för att vara jag.
Body step och body balanse.
I morgon är en chilldag. Psykosocialt, lyssna på en massa som håller lektioner endast(jag gjorde det förra veckan, wii). Sen måbra då det är spökbolls turnering?! säkert asfett.
Nu ska jag hänga tvätt och leva på att jag snart får helt ledigt!!!! 
Finast i hela världen. De gör ont att sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0