070210

Länge sen sist jag skrev men jag har helt enkelt inte haft lust eller tid för att skriva men nuu kom lusten tillbaka efter att min fina vän nina sa att hon tyckte jag skulle skriva igen för att de är kul för en själv att gå tillbaka och läsa..

Helgen har varit toppen toppen bra!:) I fredags så åkte jag hem till pappa på middag. Min farmor och farfar, fastrar och kusiner var där, jätte kul att träffa alla dem men Maja fattades enormt mycket:(
Jag där ett tag sen åkte jag med Johan in till stan till niniiikaniniiii. Vi tog benen till videoteket och köpte ben&jerry's glass gick hem åt glass och pratade tills vi somnade. Myycket mysigt. Måste berätta att de var första gången jag åt sån glass! rätt konstigt endå.. Men den var god, inte helt galet god som jag hört många säga men god.
I lördags så gick vi till pause och satte oss där i ett x antal timmar tills nina skulle promenera till jobbet, jag gick i motsatt riktning upp till Elina där de bjöds på middag och en riktigt skojjig spontan kväll. Vaknade upp hos henne dagen efter och mådde förvånansvärt bra :) Otroligt skönt.
Har hängt hos henne hela dagen där också Linnea var. En lat och skön dag. Vid 5 så gick vi upp till mig och gjorde pestosallad. De gick hem vid 9tiden och efter de har jag duschat och pratat med nina.
Det var min summering av helgen så nu ska jag sova och inte tänka allt för mycket på den mycket pluggiga vecka som jag har framför mig.. BLÄ

En bild på mig och söta lilla pinglan Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0