If you want me to be real deep I hook you up with some poetry

Sitter just nu och skriver på en artikel om Odysseus. Den ska vara skriven som om att de äventyr han var ute på är i nutid och att han nyss kom hem. Riktigt segt men snart är jag klar!! Har suttit sen klockan 17 men har kanske jobbat högst 40% av tiden resten har gått ut på att hänga på fejjan eller glidit runt o läst bloggar. Jag har också hunnit äta middag, druckit en kopp te, en apelsin kanske 10 tuggumin och ett glas fil. Det är sånt jag gör när jag pluggar, rätt värdelöst men vafan bara jag blir klar så är jag nöjd. Känns också rätt skönt att jag har en miljon biljon saker till att göra i pluggväg denna vecka. Jag är sämst som skjuter upp allt till sista sekund.
Nej nu ska jag fortsätta så att jag blir klar någon gång :)
Så här kul har jag just nu.


Just det, när jag kom hem från skolan så fick jag inte av mig min stövel. Dragkedjan hade fastnat längst upp och gick verkligen inte att få ner. Jag och mamma försökte först as länge men sen så ringde hon till thomas så kom han efter typ en timma och fixade det, han var dock tvungen att klippa sönder blixtlåset men jag fick ju av den iallafall hehe.  Ne nu måste jag verkligen fortsätta jag vill ju sova någon gång också.

Kommentarer
Postat av: Hank

(Y)

2010-02-08 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0