Utlandsresa!

Ge mig en utlandsresa nuuu någon, snälla gud jag dör här i skitkalla jätte snöiga Sverige.
Tänk att ligga på stranden och känna solen verkligen bränna för att sedan när de blir för varmt ta ett litet dopp i poolen eller i havet. Fyfaaaaaaaaaan säger jag bara.  Skrev nyss med min kusin Emma som är i Mauritius med sin syster alltså också en kusin till mig. De kom fram i morse och jag kan bara tänka mig hur skönt de är och jag blir galen av de! 30grader och super skönt. Jag var där för tre år sedan med dem och jaa de var helt underbart.

Håller nu också på att skriva ett arbete om Girona, en stad i spanien. När jag sökte lite om de på google så kom en länk där de stod lite om Playa del carmen som ligger i Mexico där jag var för flera flera år sedan men det spelar ingen roll. Mina tankar flyger självklart också iväg till Laspalmas där jag var för två år sedan med Nina.

Varför är inte detta just nu detta år istället? Just nu när jag behöver det som mest, blek som en snöflinga och lika nerfrusen som en mask i jorden den här tiden.

Och precis just nu kom min kära mamma ner och berättade att en vän till henne åkte till Thailand igår och en annan vän åker dit på onsdag. Vad faaaaaan gör jag kvar här?!?!?!?!?!?!dör dör dör dör dör



Nini vi åka igen nu

Kommentarer
Postat av: nins

JA ELIN JAAAA VI MÅSTE ÅKA

2010-03-17 @ 16:21:58
URL: http://ninask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0