att skriva här suger

Min vän maja som jag umgåtts med 24/7 sen peace har nu smittat mig med den värsta sjukdom som finns ungefär. Förut tyckte jag att det var skönt att vara själv ibland men nu är de fan det jobbigaste som finns. Kul att bara vara själv liksom. Ingen att säga allt som man vill säga till och även fast man bara är tyst så är man inte ensam. Inte bra de här alltsååååå och mitt jobb är ju kanske de mest ensamma som finns. kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul och kuuuuuuuuul att man är arton. Nu måste jag försöka sova för att kanske lyckas vända tillbaka dygnet lite iallafall.
Paulinis skickade en yranlista som hon gjort till mig för att jag ska kunna lite låtar... Försöker lyssna in mig lite men det är inge ruuuuuuuligt nu för jag är ju ensam. Idiot som tänkte att de skulle vara skönt att sova ensam. Tror jag hämtar en liten kissemiss som får göra mig sällis, så får det bli. Godnatt
Lite chillbilder sådär som jag hittade i lilla arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0