I am I am Iam

Jag älskar söndagar varannan vecka. De är bara så himla underbara. Känns som tre år tills nästa gång jag jobbar, götti :) Helgen har ändå gått förvånansvärt fort och jag känner mig duktig. Har hunnit med att träffa många fina vänner även fast det känns som att jag jobbat 24/7 så det har liksom inte bara varit skit.
Känns som om att den här veckan kommer bli super duper bra. Inte bara för att det är yran utan också för att två sjukt jävla underbara vänner kommer hem. Vi kommer alltså vara samlade, vi fyra hehee. fan vilken poet jag är.
Drog en chillkväll hos evvis ikväll efter jobbet iallafall. Lill linda och lill evve är bra gölli dom. Nu ska jag lyssna på yranspellistor och chilla runt. nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0