It's probably cause, you think you're cooler than me

Tänkte kolla på fotboll men mamma ville inte det så icke. Kanske lika bra alltså.
Iallafall så har helgen varit seg och nästan dålig. jobbade i fredags efter de så skulle de bli en lugn utgång men slutade allt annat än lugn, lite för mycket av det goda.. Fast någongång så måste de väl bli så också.
Drog på jobbet på lördagen jobbade några timmar sen pallade jag fän inte mer så jag åkte hem och sov hela dagen och kvällen. Vaknade upp i dag, mådde pissskitshelvete så det blev inget jobb för mig i dag heller. Dåååligt. Blir inte mycket pengar om man håller på så här heller.
Peace and love var riktigt roligt och jag ska lätt tillbaka nästa år. Hejdå nu ska vi kolla på jane austin eller vad den nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0