Everybody makes mistakes. Everybody has those days

hehe.... Gårdagen var riktigt trevlig, älskar student tider då de är så jävla bra stämning och alla är as sköna :) Även fast de blev lite kallt så var det helt klart värt de. Gött att mina vänner är bäst också!

Kom nyss hem från världens mysigaste middag med hela familjeeen, inte ofta alla är samlade så de vaa asmööös. Nu väntar plugg inför sista provet i matte b som jag har i morgon. Rätt soft att börja 12, göra prov och sluta. Livet är bra gött sista veckorna förutom de jävla vattenkrig som är på skolan nu. Faaast jag ska vara precis lika jävlig när jag går i trean :)
Lite bilder från igår och idag hihi.
Älskar errrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0