Jag placerade dig i drömmen som jag borde ha glömt

Vart är du som jag ringer dygnet runt varje dygn? som alltid orkar och alltid nästan vill prata. Jaa inte i Sverige iallafall, men nu är det inte länge kvar :)
Har haft en super trevlig dag/kväll/natt med göttigt sällskap och alldeles för mycket mat.
Jag känner nu att min hosta och förkylning fått ta smällen och blivit allat annat än bättre, men de var de värt får jag hoppar. Bara jag är frisk till next week. Skulle behöva ligga i sängen fram till peace så att jag blir helt hundra frisk och så jag orkar vara vaken i en vecka, vore sjukt gött för tält suger att sova i.
Drömde härom natten att när jag kommer hem från en veckas tältning så hade jag bara några dagar kvar att leva för jag hade sån sjuk lung inflamation som jag helt klart skulle dö av. skön   t.
Nu babblar jag bara på. halv sovandes och utan hjärnceller. tjarå
Jag och Estis posade framför kameran i morse, zöta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0