Party and Bullshit

Cha Cha bloggen.
Vet inte riktigt vart jag ska börja, vilken vecka.. Två småpluttar har blivit stora och kommit in i krogen åldern vilket firats en del, en annan sak som firats är midsommar som spårade (som vanligt?) men jag hade roligt ändå. Hann också under midsommar natten att ta årets första dopp i storsjön, riktigt skööönt.
Gårdagen då Evve firades så fick jag ringa 112 för första gången i mitt liv, sista också hoppas jag. För fyfan vad jävla rädd jag var. Jag linda och evve hittade en kille liggandes på en parkering helt avsvimmad mitt på natten, antagligen full som ett svin. Han var helt okontaktbar så de var bara att ta upp fonen och ringa. Kände mig rätt duktig som vågade. Och efter ett tag så kom faktiskt ambulansen också så jag kunde till och med förklara vägen. Be proud.
Nu börjar jag snacka i nattmössan så kanske är dax att sova på riktigt. I morgon så ska de sista som tex tält och campingstolar inhandlas inför resan på tisdag som går mot borlänge och peace and love! Jag är fan sjukt nervös över att sova i tält 5 eller 6 nätter eller vad det är. Men det blir nog fett som fan! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0