Rising girl yo

Gött gött gööööööööööööötttt känns de just nu. Allt är bara asgött!

I går så var jag på skolan, gjorde matte prov, klarade matteprov, tog en fika med jonnsi, köpte en klänning, åkte hem, blev bjuden på nudelmiddag av älsklings Ninis, köpte peace biljett, tog en natt promenad till björkis där jag träffade en trevlig liten prick, gick hem, sov! Riktigt jävla gött bara.
Idag så var jag på skolan, åkte till brulle, städade jobbet, tjänade cash, köpte världens godaste sallad, gick hem till  favoriiiiiiiit Maja och åt sallad, blev bjuden på grädde och jordgubbisar, for i palt koma, tog bussarna hem och nu ligger jag i sängen och väntar på min nattvän som blir Pauline.  OCH till sist men fan inte minst så måste jag berätta att om precis en vecka just precis jävla nu så chillar jag jävligt jävla mycket på någon restaurang med la familia på alanya, dock så kommer mammsi saknas sjuuuuuuuuuukligt mycket.
Bara att hoppas på att ditt liv är lika gött!
Nu ska jag chillstäda mitt chillrum och chilla lite extra tills söta lilla P kommer. pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeee
Om jag var så här brun nu så skulle livet fan vara fulländat haha.

Kommentarer
Postat av: bajsan

fan va chiiiiiilllll!!!!! heheh kommer du inte sakna mig? :(

2010-06-04 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0