Mer död än levande

Idag hatar jag precis alla som ätit hamburgare. Sjukt jävla mycket folk. Fick sluta nästan en och en halv timma senare än tänkt för att de var så jääkla mycket o göra. Just nu känns de som om att mina ben är kokta spagettisar.
Riktigt gött att helgen är över iallafall och nu är de inte länge kvar! Om en och en halv vecka så drar jag till Turki turkiet med pappsen, Johan och Linus:) super mys! Får då också sommarlov, riktigt jävla souft!!!!!
Nu är det bara att köra sista veckan och sen äre klatt med ettan. Riktigt tråkigt, tvåan kan inte alls vara lika kul eftersom att man inte är yngst dåå... heheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aja hejddda
Skööööööööööööööööön låt dudes
Juste, jag är så jävla taggad inför i morgon :D hoppas bara att vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0