second maj

jaa så nu var det maj också, känns inte på vädret, inte ett dugg.
Har haft en helg som jag inte riktigt vet hur jag ska uttala mig om. Hit och dit, fram och tillbaka. Varit inneboende hos Amanda sedan i fredags. Hade en rätt kass fredag kväll. Jobbat fre-lör-sön. skit jobbigt men CASH ffs..
Idag när jag slutade kl 19 så kom morfar och hämtade mig sedan åkte vi och åt på lilla ziam, super gött. Kul att träffa honom lite då han bara är hemma i tre dagar.
inga bilder finns tillgängliga heller så de får bli någon chill bara.
Lillan skrev till mig nyss, full som en kastrull :) väldigt kärleksfull! Hoppas att hon, pau o annti har kul på sommarfesten ikväll och jag är avis fast jag hade dött om jag var där så min säng är de bästa som har hänt mig just i detta tillfälle så godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Hank

okej najs!

2010-05-03 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0