chillin

Minst tre prov fast snart antar jag att det blir fyra kvar innan skolavslutningen. Segt, skulle kunna göra tio arbeten istället för ett prov. Usch.
Jag är så lessss, vad det är kan jag inte riktigt sätta fingret på.
Jag hatar matte b jag hatar vädret och jag hatar att jag jobbar i helgen, fick heller inte många timmars sömn i natt så de gör väl att jag bara är sjukt seg. Behöver något som gör mig jävligt pigg och glad nu känner jag men de ända jag kommer på som skulle kunna fungera är kaffe och om jag dricker det så kan jag ju säga hejdå till bra en bra sömn i natt. Alltså inte värt det.
I morgon så ska vi till öneberget för att kolla på jord. Vi kommer att gå ungefär lika långt upp som gb backen är för att kolla hur jord helvetet ser ut där. åhå vad jag kommer att frysa ihjäl. Skön norrlänsk sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0