lillislillislillislillislillis

Lång dag de varit och ännu längre kommer morgondagen att vara. Nationella och lång skoldag, gillar icke.
Idag så började dagen med lite extra matte kvart över 8 och sedan en massa andra lektioner. Fick också veta på svenska lektionen att samerna för kanske 50 år sedan kastrerade sina renar med hjälp av munnen, de tog tag i pungen på renarna för att sedan ta en liten tugga så att den krossades. De sa inget om hur de gjorde nu, tänk på de gör lika dant?!?! Fortfarande illamående kan jag ju berätta. Helvete vad äckligt.
Efter skolan så mötte jag upp Amanda och hängde i några timmar, försökte vara lite så där peppande efter hennes förlust i natt av den 2 månader gamla iphonen som hon hade. Skön person som snott den. Fick lite fina flashbacks från i somras då min kära dator blev stulen med hela mitt liv i...
Iallafall så fick jag skjuts hem av pappsen åt en hamburgare med både mamma och pappa :) :) :)
La mig sedan i soffan och jobbade lite matte kollade lite tv och pratade lite med lillbrushen som blev opererad förra veckan så han har lite svårt att prata och jätte ont lill bubben :(
Detta skulle bli ett kort inlägg men de sket sig. Nu ska jag avsluta med att säga att jag saknar Logi lika mycket som jag gör hela tiden och att denna bild är tagen på våran sista tävling, våran sista final och våran sista vinst tillsammans. ååååååååååååååååååååååååååååååhå.

Kommentarer
Postat av: Hank

Är du norges största plugghäst nu?

2010-05-04 @ 16:17:38
Postat av: Lina

Hej Elin!

Nej, har du sålt honom!? Har du någon häst kvar?

Kram

2010-05-18 @ 18:10:21
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0