Young and sweet only seventeen

Sjukt vad helgen har gått fort, fattar inte vart tiden tagit vägen! Bra har den varit i alla fall!
Skönt att komma ut på landet hos pappa lite :) och att vara ensam hemma är ett stort plus.

I fredags så kom Johanna och Stefan och åt middag med mig, lite senare på kvällen så kom henke och sedan Olle. Det var en mycket trevlig kväll! På lördagen så åkte Johanna hem runt 2 men lite senare så kom lille pawi och åt middag med mig sedan vid 8 så åkte hon tillbaka till stan och jag gick och mötte älsklings Majsan som nästan nyss anlänt till Östersund. Vi hade en jätte mysig kväll, så underbart att hon flyttat hem :)
Idag så har vi typ sovit och så har jag städat lite smått och sovit ännu mer.
Just nu ligger jag hemma i sängen hos mamma och ska nog kolla på någon film och sova för jag är fortfarande så sjukt trött.
Jag har inte lagt in någon bild på datorn så det får bli några snygga webcam bilder från igår istället :)
Ute på altanen igår kväll hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0