Du är en fitta

Dock har inte rubben något att göra med inlägget men det spelar ingen roll.
Ikväll så har Paulino Evvo Lindo julio och Sandro varit här och hållt mig sällis, dock drog de för ett tag sen på roligare äventyr. Men faan vad alla åker iväg! Ikväll har jag sagt hejdå till både Linda och Maja, dock är det bara 5 dagar maja är borta men ändå. Kan inte alla vara lika nolifers som mig och stanna hemma. Tråkoo, men jag hoppas att alla mina kära får och har det så jeete bra där de är. jaappjaaappp.
Jajaaaaa här har vi häst bilder. Och jag är så glad att jag ska få hälsa på honom i morgon. jaaappjaappp. Nu ska jag kolla på någon film och försöka somna in utan superspoooni. fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0