Nu är det jag och katterna

Ikväll så kom linnea hit, hon var minsann inte rädd för att bli smittad. Jätte skönt att ha lite sällskap men nu är hon gone och jag är ensammo igeno.
Min kropp fackar sig verkligen när jag är sjuk. Linnea skulle massera mig men bara efter typ en minut så började de att svartna för ögonen och de kändes som om att jag skulle spy. Har legat stilla hela dagen så min blodcirkulation lär ju inte vara den bästa så den spårade när någon försökte att trycka igång den som en knapp eller något. Läskigt var det och jag är bitter för att jag knappt kunde få någon massage för de hade väl slutat med att jag svimmade eller spydde så jag fick lägga mig i fosterställning igen. myso.
Nu har jag tagit en ipren och tänkte försöka sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0