Always try to look on the bright side of life

Nu har jag sagt "hejdå" till min mamma, hon åker i morgon jätte tidigt och kommer hem på fredag. Även fast jag har det jätte roligt på veckorna så blir det bara jobbigare och jobbigare. Bara 4 veckor till sen är det förhoppningsvis som vanligt igen.
OOOOOch hur skönt är det inte att de är söndag!! Mina två jobbhelger i rad är äntligen över och nu är jag ledig två helger, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii och i morgon får man lön, wiiiiiiiiiiii, då ska jag köpa skor och något annat, wiiii.
I morgon har jag muntlig redovisning av andra världskriget, fack, på tisdag har jag prov i spanska, fack, på onsdag har jag muntlig redovisning i svenska om Anne frank, har inte börjat läsa boken än, fack, på fredag har jag fet inlämning i psykosocialt, fack. Smällar man får ta här i livet. fixare där en annan dag för nu ska ja kolla på film o sova. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0