No regrets

Idag är jag trött. Har legat i sängen hela dagen men tänkte snart ta tag i mig själv och ta ett badis sen så ska jag och linda åka och äta någonstans och efter det så ska jag nog åka till buffalo och hälsa på maja och en skåning. Där i mellan någon gång så ska jag också åka till linnea och hämta mitt liv som jag glömde där. Fan så skönt det är med lov synd bara att mina nära kära drar utom jag som blir kvar i stan eller nej jag ska till umeå och hämta mamma tors-fredag.
Linda drar till thailand amanda har dragit till sthlm maja till paris linnea till new york pauline kanske till sthlm. ne men ha så kul där mina sköna bönor ♥
Min pojkvän ligger här brevid mig och chillar. alla borde få ha en lika bra pojkis som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0