upplev mer upplev mer upplev meeer

iiih nu är jag gladis. Var nyss och övningskörde med pappsen för första gången i mitt liv och det gick jätte bra. Fick bara typ 5 kärring stopp eller vad det kallas och jag prövade till och med på att köra på 4an!!!! hehehh asstolt.
Annars så är väl allt götto. Fint sällskap varje dag här hemma så ensam är jag inte nu när mammis är borta. I dag åt vi tacos och jag är fortfarande jätte mätto. Nu är Amanda här och vi ska väl snart sova, blev riktigt sent i går men det var kuli det med men jag är trötto i dag! Nu har jag inget mer att säga, ska fortsätta kolla på desperate housewifes eller hur det nu stavas. hedåå

Kommentarer
Postat av: linda

men gud så stolt jag blir elo :D Körkorto snart då!

2010-10-20 @ 23:16:19
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0