helgis

Har inte orkat skriva på ett tag nu, laddaren till min datii har varit ur funktion så de har icke gått så bra men nu har jag fått en ny wio.
Kom hem vid åtta tiden i kväll och har sen dess duschat och sånt så nu är jag ready för skola.
Somnade vid 6-7 tiden i morse och vaknade runt 2 idag och nu är jag jete trött och ska snart sova i mina ny tvättade lakan i min sköna säng, ska bara läsa lite ur Blondinbellas egoboost som jag fick av mammi för ett tag sen försto.
Vill även hälsa Amanda Samuelsson välkommen hem, välkommen hem Amanda

Kommentarer
Postat av: elin lover

tack så mycket för välkommandet hem. tack för bilden också!

2010-10-11 @ 11:21:49
Postat av: annti

verkligen tack

2010-10-11 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0