sluttttttttt

Jag är trött som ett kött. Blev en tacoskväll igår hos någon kompis till någon kompis, kvällen slutade iallafall halv 2 då jag amanda maja och agnes rullade in genom dörren. Innan jag gick och la mig så skrev jag en 5 minuter lång redovisning om en bok jag inte läst. Började 25 över 10 i morse, hade redovisningen hade sen religion och slutade sen 20 över 12. Skönt med slacker dagar.
Nu måste jag rycka upp mig och hitta något att laga till middag. Lindo och kanske Evvo kommer och etar med mig. Känns lite konstigt att vara helt ensam just nu då amanda bott här hele tiden men ikväll hade hon annat för sig. Johanna kommer också antagligen lite senare och sover här. Linnea kanske också skulle rulla förbi. götttttttttiz.
Bara lite bilder som tagits med webbisen senaste dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0