And she wwwiiiiiilllll be loveed

Braaaa dag som nästan vanligt på skolan. underbara klassisar och chillt med plugget lixx.
Slutade 4 och då gick jag o linnea o handlade och gick sen hem till Elina som förövrigt köpt sig en förjävla fin lägenhet. Är så avundsjuk. Vi lagade middag, åt tills vi sprack och sen la vi oss i soffan och lyssnade på musik och pratade dåråå. Vid nio så kom Gustaf hem så jag och linnea avrundade och gick till wargen där vi mötte kottis. Linnea tog cykeln hem och jag o kotten gick hem i regnet.
Bra start på en bra vecka. Planerna för fredag ser redan riktigt bra ut också. Ska fan ha riktigt jävla kul annars vette fan vad jag och pauline tar oss till alltså. haha.
Nu är de time for some sleep. I morgon är det orientering kvart över 8. Rätt skönt faktiskt att starta dagen så. Man blir ju faktiskt rätt så pigg av det. Godnattis skattis
Pauline la upp några smickrande bilder på fejjan som jag tänkte dela med mig av :)
Några från peace and lööve och en på mitt vackra rum i bästa möjliga skick. Finns 6 djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0