Blir lite mer som annie hall

Jaaaaa nu ligger jag här med Johanna och tänkte råplugga men det är inge roligt så blev inge av.
Skolan gick fort och jag var extremt inaktiv men men. Fixare hemma istället va.
Efter skolan så gick jag och Johanna på stan och kollade lite viktiga saker sen träffade vi christoffer, gick med han en stundis sen åkte johanna hem och jag och kotten handlade lite mat och gick hem till mig för att laga lite middag.
Tog bajslänge att göra maten men de blev riktigt gött. Åt tills vi sprack sen la vi oss och powernapa tills johanna kom och då blev det lite mer chill framför OC, underbarare. Vi såg dock de absolut sorgligaste avsnitten.
Kotti åkte hem vid 8 och sen dess så har vi inte fått många knop gjorda. Johanni ska sova här i natt för mamaaa är i sundsvallis. Det är så mösigt att ha henne här såååååååååååååå. Hon hade också lite bilder från en mysig kväll i somras at hugos place som jag tänkte dela med mig av. wiho. Fast de flesta va fan på mig. osis va
Nu ska ja läsa bokrecentioner för min bok som jag inte läst som ska vara utläst i morgon. fan då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0