I can't just let you run up on me like that

Fan vad lök spit stämmer bra in. Inte en dag den här veckan har vi gått så länge som vi egentligen ska. Dock så har vi rätt många arbeten men de kan man lika gärna göra hemma.
Annars så rullar dagarna på rätt fint måste jag säga. I förrgår så kom paui hit och sov här och i går så sov jag hos henne, Majsan också. På kvällen så var även lille carl med oss ett tag. Dä va ruligt.
Idag så slutade vi typ 2, gick då hem och fikade lite mackisar sen målade jag en möbel som jag ska ha på mitt rummi.  Duschade nyss så nu ska jag klä på mig och gå till jonnsan där det bjuds på middag och idolkväll sen får vi se vart vägarna vänder!
Jag vill har någon tattooooo men ändå inte. Här är iallafall en bild på mäjh när jag och Amanda lekte med pennorna för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0