I wanna make you beg for it

Börjar kvart över 8 i morgon med psykosocialt arbete, måste nog sova snart men först tänkte jag berätta vad jag gjort ikväll. Tog tag i ett arbete som ska vara inne i morgon och skrev det på en timma, fan snabbast någonsin. Sen åkte jag i alla fall till Jonni där det bjöds på mat, hon var så duktig och lagade chili con carne eller vad de heter. asgött. Vi kollade på idol och sen var jag tvungen att åkaa. Åkte till pau och blev kvar där till typ nuu, tänkte sova där men kände att jag inte skulle komma upp i morgon dåå.  Japp det var de.
I morgon är de inflyttnings middag/fest hos Elajnaaaaaaaaaaaaaa wiho. Jag är pepp!
nattisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0