Om vi vore något mer, mer än bara nästan lika snygga

Tjeheee vilken underbar dotter jag är alltså. Mamma är på middag så jag passade på att damsuga och torka golven i hela huset. Dock så har hon bett mig göra det i snart en vecka men endåå!
Tha night in paws bed var underbar, blev inte så mycket sömn men vi hade viktigare saker att göra. I risk att låta eecklig så har vi inte pratat så mycket senaste veckorna hehhh.
Idag så gick skolisen fort sen tog jag en tur på stan med amanda råkade visst också bli en pizza men vad gör väl de när man är så hurtig som jag.
Nu ska jag slänga ihop lite grejjer, ringa morsan, gå ut med hundarna och sen gå ner till bussen för att anlända till mah hometown nämligen b-town. Har hört att en liten prick visst behövde mig.
Mycket fint inlägg tycker jag. hejdå
Men guh så zZzöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0