That's the story of the Hurricane, But it won't be over till they clear his name

Ja precis, bob dylans hurricane är den bästa just nu tror jag eller home. vett int.
Halvkort skoldag idag, gick lite på stan med Morre och Limpan mötte
sen Amanda och uträttade lite viktiga ärenden så att säga.
Vi gled upp hit och åt och chilla sen gick hon hem och jag en långis med doggarna.
De va min dag.
I morgon så har jag idrott kvart över 8 i björkis. Lär ju va orientering, gött att springa i skogen strax efter att man vaknat. ellääh.
Fan vad jag hatar att inte ha någon kamera, ska fan ta med den och kolla om jag kan köpa en ny laddare eller nått i morgon. Vill ha nya joliga bildeej.

Kommentarer
Postat av: mmmm

hmmmmmmmmmm HOME? va de inte den du tyckte va så dååååålig när jag visa den? sa ju att du skulle tycka om den!!!

2010-09-14 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0