And it's coming closer

Nu har jag suttit och pluggat demokrati hela kvällen och är inte ens klar.
Ska ha en liten debatt i morgon på skolan och jag tänker fan inte förlora så bara att plugga på.
Skönt att det finns ganska många att fråga om hjälp i alla fall. Men snart är jag klar och då ska jag gå och möta Amandis som ska sova här.
Skönt att slippa sova alone och vi måste spendera mycket tid tillsammans nu för på fredag åker snorisen till västervik och stannar där i tre jefla veckor. Fast när hon kommer hem så kommer hon typ bo här i ett x antal veckor så att jag inte behöver vara själv, de bli la götta.
sluttsnacket om anntar här va.
SSS gissa vad det är döh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0