12 December 2011

Nästan nyss hemkommen från ottsjön där jag varit hela helgen. Eller jag och Niklas kom hem i morse men då åkte vi ju på skolan sen efter skolan så tog jag och Johanna åter igen en långis i skogen med hundarna. Efter det så åkte jag hem till Niklas och åt där en snabbis innan mamma kom och hämtade oss. Nyss var vi på maxi och handlade och nu håller jag på att slänga ihop lite på mitt rum samtidigt som jag försöker gå ut en annons på tradera! Samtidigt som jag bloggar! Multi tasking! Och tro det eller ej men det går nästan. Och just det, jag och Niklas har även fått upp en lampa på mitt rum. En fin en!
Helgen har i allafall varit mysig, jag och Niklas åkte upp till ottsjön i fredags och var där hela helgen, vi har åkt skoter, fikat, ätit, myst, ätit igen och myst lite mera. Mysig och mätt helg!
.
.
Fina skojtern
Nya fina lampo.
Nu måste jag pussa på min älskling och kolla på film, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0