13 December 2011

En ny dag och nya tag har det varit idag. Började dagen med att kolla på ett lucia tåg på skolan sedan hade vi en lektion där vi fick ett nytt arbete, efter det hål i två timmar och på dessa två timmar så gjorde jag och Jhompi klart arbetet vi fick!!!! Duktigt av oss måste jag säga.

Efter skolan så har jag hunnit med att hämta tusen paket som min mamma beställt, städa tvättstugan, plugga, laga mat och tvättat. Fy tusan vad duktig jag är! Föresten så sålde vi vår soffa i dag. Men den nya som vi beställt kommer inte förän vecka 4 så ett tag fram över är vi sofflösa..
Just nu så sitter jag på min säng med mina goshundar, Christoffer är här och spelar med Nicke så jag donar lite för mig själv.
Så här såg det ut och ser ut nu, de var rätt fina våra soffor ändå men inte så sköna. Ska bli skönt med nya. Men om några veckor så får jag kanaler till min tv så då lär jag ju ändå inte sitta där uppe så mycket.
Och såklart en bild på småpöjkarna. Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0