19 December 2011

Blev inte mycket av bloggande i helgen inte. Har haft fullt upp med att jobba och i fredags så bakade vi hela dagen sen var jag alldeles för trött för att orka skriva några rader. Men i dag är det nya tag! Jag försöker få till en bloggdesign men jag kan inget, blir så less.. Jag har ju till och med webbdesign i skolan så jag borde kunna detta tycker jag men icke.
Annars så ligger jag i sängen och lyssnar på Tommy Nilsson och Björn Skifs. Känns lite lagomt gubbigt men de har ju fantastiska röster tycker jag :)
Vi har blivit en mindre i vår familj, lilla Strumpan har lämnat oss och flyttat till Sandviken. När  hon bodde hemma så var det Världskrig mellan katterna så det var bäst så. Men jag saknar henne lite faktiskt, framför allt så saknar Tiger henne, han skriker mer än vanligt så lite sorgligt är det att hon är borta.
Nu ska jag försöka lite mer med blogg designen men här är några bilder på Strumpis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0