20 December 2011

Idag blev det en lång dag på skolan, gick till 16.00 och jag var på skolan 08.15. Men jag har bara haft tre lektioner så utan massa raster och hål så hade jag kanske slutat kl 10.30.. Fast när man tänker så så känns det bara värdelöst så det är bara att tänka positivt! En dag kvar tills det är looooooov!
I morgon så ska jag och Jhompa fira det med att äta lunch buffé på Samuraj, så himla gott! Och tänk att det bara är 4 dagar kvar till julafton! Jobbar i nedförs backe som Angie skulle ha sagt.
Jag håller på att leda runt lite efter en typ byrå till mitt rum men det är så svårt för den kan inte vara djup alls men jag vill ändå ha en relativt hög.. Hard 2 find the perfect one! Hittade en super fin på Pigkammaren i stan men den kan vara för djup, åh det är så svårt att glömma något som man verkligen gillar! Den ser i alla fall ut så här ;

Dock så kanske jag skulle vilja ha en med två dörrar istället..
Den nedre var ju nästan finare! Men nu måste jag gå hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0