7 December 2011

Är det datum jag börjar blogga igen... Nej riktigt så är det inte men jag vill blogga hela tiden för att kunna gå tillbaka och kolla på det vid senare tillfälle men jag vet aldrig vad jag ska skriva för vem vill läsa om vad jag gör men nu ska jag försöka skita i det och skriva ett litet inlägg!
Jag och Johanna har börjat träna, tre dagar i veckan försöker vi infinna oss på skol gymmet och det går bättre än förväntan faktiskt. Men idag så glömde jag träningskläder så vi tog en promenad med Lisa och Esther istället, mycket uppskattat vill jag lova hihi. Vi gick 8km i skogen, fick pulsa fram i all snö som kommit senaste dagarna så det blev ett bra tränings pass ändå.
Ikväll så har jag suttit med en psykologi fördjupning som ska vara inne i morgon kl 11, och FAKTISKT så är jag nästan klar, bara finliret kvar sen så! Det fixar jag i morgonbitti när jag kommit hem för nu ska jag skynda mig ihop med lite grejer för att sen åka till nickepicke. Hejochhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0