För kärleks skull

I väntan på Niklas så tar jag mig för och skriver ett till inlägg. Har så mycket att dela med mig av vet ni..

Kan börja med att berätta hur mycket jag saknar hästar, att gosa med, rida på, pyssla med osv osv. I fredags när jag var i lund så kände jag verkligen att jag ville börja igen. Att bara bo hos pappa och ha häst och sååå men samtidigt så vet jag att jag i längden inte orkar med allt. Jag önskar att jag kunde ha en häst varannan vecka typ, det vore perfekt. åh..
Och det andra jag tänkte berätta är att jag längtar så mycket tills julafton! Känner mig som ett litet barn, det kliar verkligen i fingrarna.. Vill bara öppna ett litet hål så att jag kan se vad det är i mina paket.. Lättare blir det inte när alla paket jag och mamma köpt står just på mitt rum.. Dock så är bara ett av dem mina, vilket kanske är tur egentligen för jag tror inte att jag hade kunnat hållt mig annars.
Nu kommer snart niklas. Måste packa ihop lite! Och just de, i morgon så får jag kanaler till min Tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0