20 dagar utan ledighet

Skitjanuari som alltid går så sjukt sakta. Min snälla vän linda påminde mig för ett tag sen om att detta är min sista lediga dag på ja, 20 dagar. Kan ju inte påstå att jag blir alldeles överlycklig utav den tanken. Vart fan kommer mitt liv ta vägen under den tiden undrar jag. Dock har jag mycket roligt att se framemot men det gör ju bara att tiden går ännu saktare. Fan vilket jävla probbe, kan inte säga att det är ett ilands probbe för detta är seriously. fän.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att utnyttja denna dag till max. Kanske följa med mamma och träna, kanske sola eller varför inte tvätta och städa rummet. Finns så mycket olika alternativ alltså. Men först ska jag nog äta lite chirre och läsa en dålig engelsk bok.
Click to view full size image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0