The thought that holds you down

Dumliv. Istället för att kanske dra till åre, kanske leva, kanske ha roligt och så som en ungis som jag borde ha så jöbbar jag denna helgo.  Meeeeeen I got the cash, inte du.
Veckan har gått supro fort. I måndags så sov majo här, tisdags övningskörde jag och lökade, onsdag sov min lilla underbara Jhompa här och i går kom Lindson hit och spelade chicago med mig som jag förövrigt vann två av tre gånger på, fest till mig. Nu ska jag ligga och ladda i en timma innan de är dags att glida vidare till the dishroom. De vänliga själarna kan ju kanske vara snäll att hålla tummarna för att jag inte drunknar. Åt nyss tio kg thaimat så lär ju bara rulla runt där såatte.
Jag drömde om min fina i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0