Mitt liv har känts som några timmar Vad ska man blir när man blir stor?

I morgon åker jag till thailand och i dag har jag varit med pau städat och packat. Har ännu inte packat klart men vad gör det om hundra år. Amanda som sitter hundra mil bort fick mig att börja dricka vin och orutti som man är så räcker det med två glas så mår man bättre!! heheeeeee min älskade man vid namn tiger har redan åkt till hans tillfälliga hem nu när jag ska borta men jag saknar han redan. Vem ska man nu gosa med när ingen är hemma och tillgänglig. Ebben ligger dock här i sängen och snarkar så själv behöver jag inte sova iallafall. Mer än så har jag inget att säga. Tror inte att det blir något fler logginlägg för min del på två veckor men mina nära kära vänner som faktiskt läser min blogg kan ju skicka ett sms om de vill ha ett vykort från mig där jag kommer ligga på stranden med en drink en cigg och en massör nere vid fötterna. jaja nu hoppas jag att ni alla hundra tusen är avundsjuka
Babyboy tigris
En fin onsdag för några veckor sedan. Gölliga Aggelicous o je

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0