Jag kan inte stå om du inte ser på

Hej och hå vilken helg. Har jobbat fredag lördag och söndag, har också ställt till det lite och kommer måsta casha ut några laxar inom snar framtid. Helvete säger jag bara. Ioch med den lilla händelsen som hände i fredags så var jag så less/stressad/ledsen/skakis att jag gnisslade tänder hela natten till lördag vilket ledde till en huvudvärk som heter duga.
Har också sagt hejdå till lilla Linnea i helgen som begett sig till Milano, verkligen inge kul. Ännu mindre roligt blev det när hon skickade sms i kväll och berättade hur det var. Känner mig som en orolig liten mami.
Men annars så rullar livet på som vanligt men på onsdag så får vi lov! Plus i kanten! Och på lördag så åker jag och min baby till den stora staden i några dagar. Vi kommer åka tåg dit, vilket jag älskar. Och vi kommer att bo på hotell vilket inte heller är helt fel :D
Nu ska jag söka på google efter tester om brun utan sol........... Hejo

Kommentarer
Postat av: anntar

''rooooolig blogg...............''

2011-11-14 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0