Är man vuxen om man har tagit körkort?

Det är den stora frågan som jag ligger och funderar på här i min ensamhet. När nervositeten inför uppkörningen som jag hade i måndags lagt sig så kommer sjuklingen fram. Har fryst och svettats om vart annat hela natten vilket resulterade i sängliggande läge idag. Hundra procents frånvaro innan jag ens gått en månad, bra.
Redan så sjukt skolless att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen. Arbeten hela himla tiden, även fast vi på spit har flexdagar torsdag-fredag så är det inte chill, Micke packar på oss alla arbeten som han kommer på.
Mamma är hos mormor så jag har ingen som är här och tycker synd om mig, gör te, mackor, mat ja vad som helst som man behöver när man är ynklig.
Nu ska jag plugga så att min fina pojkvän blir stolt över mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0