27 Augusti 2012

Hej hej bloggen!
Nu har jag varit ledig i tre dagar och det har varit jätte skönt efter att jag jobbat heltid hela sommaren. Har hunnit med så mycket mer på dagarna nu och det har varit skönt. Bland annat så har jag bokat en engelsk språk kurs i England, Oxford närmare bestämt. Kursen är 12 veckor och jag åker ungefär den 23 September och kommer hem den 15 December. Just nu känns det bara som att det kommer att bli super kul men det lär nog komma tider inna jag åker som jag bara har ångest och världens resfeber. Jag älskar ju allt jag har här hemma men samtidigt så är det nog viktigt att komma ihåg att inget förändras här. Allt kommer stay the same kan jag tänka mig. Min Niklas, min familj mina små djurisar och mina vänner. Men som sagt, allt kommer finnas kvar! 
 
Jag hoppas att lusten innfinner sig för mig att blogga, för det vore så kul att ha "dokumenterat" lite av det som kommer hända där borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0