30 Augusti

Nu är det 24 dagar kvar tills jag åker och just nu så känner jag ingen som helst ångest eller resfeber. Dock så trycker jag bort det så mycket det går tror jag. Det känns mycket spännande bara och lite nervös är jag för hur personen jag kommer att dela rum med hur min klass ser ut osv. Men det löser sig nog bra det där. 
 
Annars dååå.. Klar jobbat nästan, jobbar i morgon 14-18 och lördag 11-15 så det kommer att gå fort och eftersom att jag tycker om mitt jobb så går det ännu fortare. Svedberghs är ett mycket roligt jobb tycker jag och att vara guldförsäljare klingar gott i mina öron i alla fall. 
Denna dag har jag haft ledig och då har jag ägnat dagen till att åka runt med mamma och kolla på olika loppisar och antika affärer. Städat lite har jag också gjort och bytt sängkläder. Att städa har plötsligt blivit roligt men det är väl bara en period. 
 
Igår så gjorde jag ett dyrt köp, ett av det dyraste jag gjort i mina dagar. Jag köpte nämligen en dator en väldigt fin sådan. En MacBook Pro, väldigt bra tycker jag den är, att surfa runt på bloggar går väldigt bra så jag är nöjd. 
 


En galen bild på min lilla råtta och pappas nya plutt, Daisy tyckte att den var i en alldeles lagom storlek!
 

Kommentarer
Postat av: jhomps

stackars dayan när hon märker att den växer:(

2012-09-07 @ 05:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0