31 Augusti

Goddagens! Just nu så ligger jag i sängen och inte gör någonting alls. Eller jo jag kollar på youtube filmer på islandshästar, sjukt elakt mot mig själv då jag blir så otroligt hästsjuk att det inte är sant men jag hoppas och tror att jag om ett tag kommer köpa mig en egen. Kan bli om ett år likaså tio år men tillbaka till det de ska jag! 
 
Idag så väntas jobb men först så ska jag hämta AnnCatrin på tågstationen kl 13 och kl 14 så börjar jag. 
Kvällen kommer nog att spenderas i nälden hos en kompis, det blir spännande! 
 
Nickepicke började skolan i onsdags, kan inte förstå hur segt det känns för han, dock så tror jag att jag nästan har mer ångest för det för hans skull än vad han själv har. Så det kan vara. Men han har bara tre skoldagar i veckan för sedan så har han praktik tors-fredag på scorett så så synd om han är det kanske inte ändå...
 
Nej nu måste jag torka håret och klä på mig och så. Hej och Hå!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0