Student vovve Thailand och dåligt väder

Hejhejhej nu gör jag ett nytt försök med att blogga. Det tar lång tid för mig att skriva med mobilen och på datorn så har jag inga bilder eller så PLUS att det typ inte fungerar att ladda upp bilder med blogg appen. Jajaa om fem dagar tar jag studenten, det är 4 grader ute nu så jag är lite deppig och ber till Gud att de blir bättre. Om 8 dagar så åker jag och Niklas till Thailand i två veckor, hur skönt som helst eftersom att jag resten av sommaren ska jobba röven av mig.
För fem dagar sedan så hämtade mamma en liten prinsessa på Gotland till mig. Eller ja det är väl hennes också men mest min:) hon är helt underbar och Lisa och Ester börjar förstå att det är en hund. Kulooo det var en liten update från mig och jag hoppas att allt fortsätter åt rätt håll. Just det förra veckan var det bal, i måndags så var det kärfältsgrillen, i torsdags var det mösspåtagnings bal och i går 50 årskalas för Niklas pappa. Kult!! Och juste betygen är satta och jag förstår inte att allt är sant. Hejhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var banne mig på tiden!!!!

2012-06-04 @ 15:54:47
Postat av: linda

Ååååh fin vovviiii :):) och fin elin!!

2012-06-10 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0