Thailand dag ett

Hejo just nu lever vi lite som på moln här borta, varmt som bara den och väääääääldigt lyxigt tycker vi:) jag tänkte kanske försöka blogga lite när jag är här för min egen skull, det är ju så kul att kolla tillbaka på!

Flyget hut gick bra, segt ibland och så men annars bra, blir så less på mig själv att jag aldrig kan sova men men, den sömnen tar jag igen. Vi kom fram hit vid halv sex tiden på morgonen och redan då jädrans varmt här. Klockan var runt tolv ett på natten hemma då.. Fick frulle direkt och sedan gick vi och bytte om till bad kläder, badade i poolen lite åt lite mer frulle och sedan gick vi mot stranden, kollade lite resturanger osv för i kväll. Sjukt höga vågor i havet, suuuuuuper kul! Vi gick till hotellrummet vid tolv på dagen för vi kände att kroppen inte orkade mer och då somnade vi och vaknade nyss av larmet jag ställt.. Sitter nu på balkongen och myser i Kvälls solen som är minst lika varm :)) och ska väl gå och hitta något gott ställe att äta på så småning om.

Allt för i dag hejhej


Kommentarer
Postat av: linda

ååååh aviiiis :

2012-06-13 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0