1 September

Dagavild är vad jag är. Det kanske blir så när man jobbar om vart annat och så. Men nu ska jag väl få struktur eller så kanske jag tappar den ännu mer? För nu har jag inga fler bestämda tider jag ska jobba så är bara ledig i några veckor. Det ska bli skönt men kanske lite vemodigt också med tanke på att då har jag tid att tänka på vad jag faktiskt gett mig in på. MEN NEJ så ska jag inte tänka, det kommer bli bra! Och det tror jag verkligen men samtidigt är jag livrädd. Inte så konstigt det heller iof eftersom att jag aldrig varit borta så länge hemifrån. Från min familj, Niklas, mina älskade djur och ja säkerheten.  Spännande! Så ska jag se det. 
 
Idag så har jag jobbat, 11-15 och kl 15.30 så hade morfar bokat bord på sir winston eller hur det stavas för hele tjocke släkta. Mysigt att träffa alla då jag inte gör det allt för ofta. På torsdag så åker morfar tillbaka till tjeckien där han bor under vintrarna, så han dröjer det alltid tre månader eller mer mellan gångerna vilket visar att tre månader inte är något! Hehe.  
Ikväll så är nicke ute med några vänner och jag ligger här i sängen med min lillebror. Känner inte för att göra så mycket heller så mig går det ingen nöd på. 
 
Just nu hade jag inget mer på hjärtat. Kom på nu att jag kanske ska ta en prommis med lilla hunden min. Hon skulle behöva träna på att gå i koppel samt vara utan stor systrarna... Fast nej blir nog soffan atm.  
 
Hej hadé. 
PS. Jag vill ha en isis. 


Gud jag skulle kunna lägga upp bilder i evigheter... kopplade in min externa hårddisk och jaaaa det ledde till detta.
Värt att nämna är att fölet på den sista bilden har vi fött upp, han heter Glitnir från Lundgården. Han är idag en första klass hingst och faktiskt den ENDA i världen som är det med den färgen, silverbrun. Rätt coolt att vi som födde upp endast 5 föl fick en sådan stjärna.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0