11 September 2012

Dagarna går såååå fort, snart är det dags. 10 dagar kvar tills kursstart alltså 9 till avresa. De jobbiga känslorna börjar komma och det är inge kul alls. På kvällarna då brukar jag fråga mig själv vad tusan jag gett mig in på. Hemma kärare människa än mig går inte att hitta typ?! jajaaaa nu ska jag göra detta och det ska bli kul oavsätt vad mitt hjärta och hjärna säger. Och jag hoppas verkligen att i alla fall några av mina vänner tar sig i kragen och hälsar på mig för råd det vet jag att de flesta har, bara de lär sig att spara och prioritera.. Hehe. 
 
Igår så köpte pappa mig en stor resväska och en till stor handväska/handbagage till flyget. Hur packar man för tre månader? Jag vill ha med mig allt.. Hela mitt rum min familj mina djur min nicke osv men tyvärr så får inget av de plast förutom det ytligaste, de vill säga kläder typ.
 
Johan min bror ska också åka, men han ska till sidney, Australien. Not bad men så långt vill inte jag åka, inte än i alla fall. Han är ju trots allt 3 år äldre än mig. Kanske gör det sen en annan gång istället :)
 
Och till sist men inte minst så måste jag önska Johanna min fina en fin resa även fast halva redan har gått. 
 
Och just det. Jädra bajs datum idag men dock finns det ju lite glädje med det också, Nickes bror Johannes fyller år i dag, grattis till han. OCH Martin Schibbye och Fredrik Persson har blivit benådade och frisläppta vilket är helt sjukt, sjukt bra. Stackars människor, man kan väl bara gissa vad de varit med om i fängelset i Etiopien.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0